Luke Cage
Po sabotowanym eksperymencie, w wyniku którego zyskał supersiłę i niezniszczalną skórę, Luke Cage staje się zbiegiem próbującym odbudować swoje życie we współczesnym Harlemie w Nowym Jorku. Wkrótce jednak zostaje wyciągnięty z cienia i musi stoczyć bitwę o serce swojego miasta – zmuszając się do konfrontacji z przeszłością, którą starał się zakopać.