Rodzice, wysyłając swoje dzieci na studia, są przepełnieni dumą i nadzieją na lepszą przyszłość swoich dzieci. Placówki edukacji wyższej powinny być miejscem, w którym spełniają się marzenia, nie koszmary. Mimo to na uczelniach w różnych zakątkach kraju pojawiają się szokujące morderstwa. Seria „Morderca na kampusie” przedstawia historie studentów z różnych uczelni, których życie zostało bezsensownie przerwane. Jednak w następstwie tych tragedii pojawia się również nadzieja na zmianę.