Wielki konstrukcje III Rzeszy
Serial „Wielki konstrukcje III Rzeszy” bada ukryte pozostałości po najbardziej niewiarygodnych projektach inżynieryjnych Hitlera, opowiadając historie geniuszy zła, którzy je zaprojektowali, i ujawniając, w jaki sposób budowle te zapoczątkowały rewolucję technologiczną, która zmieniła oblicze wojny.