Czerwony łabędź
Oh Wansoo, której mąż należy do wpływowej Hwain Group, mierzy się z groźbami śmierci. Natrafia na Seo Doyoona, ochroniarza badającego okoliczności śmierci przyjaciela, co kieruje go na trop Hwain Group. Razem próbują odkryć tajemnice Hwain Group skażone pożądaniem.