Sam z Saksonii
Miniserial oparty na prawdziwej historii awansu i upadku Sama Meffire żyjącego w NRD, przedstawia jego walkę o uznanie otoczenia i o sprawiedliwość. Sam zaczyna od służby w policji ludowej jako pierwszy czarny funkcjonariusz. Później zostaje medialnym celebrytą, a w szalonych latach po zjednoczeniu Niemiec, kryminalistą.