„Zbrodnie Palm Glade” to historia Jima Longwortha, atrakcyjnego, błyskotliwego, ale niełatwego w obyciu detektywa z wydziału zabójstw w Chicago. Longworth przenosi się do sennego, położonego na odludziu miasteczka Palm Glade na Florydzie, gdzie słońca i golfa jest pod dostatkiem, a przestępczość wydaje się być rzadkością.
„Zbrodnie Palm Glade” to historia Jima Longwortha, atrakcyjnego, błyskotliwego, ale niełatwego w obyciu detektywa z wydziału zabójstw w Chicago. Longworth przenosi się do sennego, położonego na odludziu miasteczka Palm Glade na Florydzie, gdzie słońca i golfa jest pod dostatkiem, a przestępczość wydaje się być rzadkością. Tylko że to miasteczko na obrzeżach florydzkich Everglades nie jest tak sielskie, jak mu się wydawało, bo okazuje się, że ciągle dochodzi tam do morderstw. Każda sprawa zmusza Longwortha do porzucenia pola golfowego i niechętnego wejścia w swój żywioł jako jednego z najbystrzejszych detektywów wydziału zabójstw, noszących odznakę.