Tierra Incognita
Eric wraca na przylądek Qwert, by rozwikłać tajemnicę zniknięcia rodziców. W mieście spotyka zarówno przyjaciół, jak i wrogów. Musi odkryć tajemnice, które skrywa straszny park rozrywki.
Eric wraca do rodzinnego miasteczka, by rozwikłać tajemnicę zniknięcia rodziców osiem lat wcześniej. Od tamtego czasu wraz z siostrą znajduje się on pod opieką dziadków od strony mamy. Postanawia jednak uciec do strasznego parku rozrywki, który prowadzili jego rodzice, gdyż to tam ostatni raz widziano ich żywych. W miasteczku Eric spotyka na swej drodze trzy ważne osoby. Są to Pablo, jego najlepszy przyjaciel z dzieciństwa, którego przyjaźń okaże się bezwarunkowa, Lila, dziewczyna, która zawsze podobała się Ericowi, oraz jego ciotka Carmen, dzięki której zrozumie on, że prawdę może odkryć wyłącznie z pomocą rodziny. Powrót Erica zbiega się z pojawieniem się nieznanego stworzenia, które atakuje mieszkańców. Tylko z pomocą przyjaciół i rodziny Eric będzie w stanie rozwikłać tajemnice, które skrywa park rozrywki.