Przygoda z Bearem Gryllsem
Bear Grylls podnosi sobie poprzeczkę, ucząc swoich gości celebrytów podstawowych umiejętności survivalowych, które muszą opanować, a potem udowodnić, że potrafią je wykorzystać w bardzo stresującej sytuacji.