W poszukiwaniu Boga z Morganem Freemanem
Czy tego chcemy, czy nie, siła religii oddziałuje na całe nasze życie – niezależnie od tego, w co wierzymy. Program stanowi zapis podróży Morgana Freemana mającej na celu odkrycie, w jaki sposób nasze wierzenia łączą nas wszystkich.