Whiskey on the Rocks
Serial "Whiskey on the Rocks" z przymrużeniem oka przedstawia prawdziwe, dramatyczne wydarzenia, które rozegrały się na przełomie października i listopada 1981 roku, gdy sowiecki okręt podwodny U-137 utknął na archipelagu w pobliżu Karlskrony. Świat nigdy nie był tak blisko globalnego konfliktu na pełną skalę, a odpowiedzialność za jego zażegnanie spoczęła na barkach jednego człowieka - premiera Szwecji, Thorbjörna Fälldina.