Zoals Alleen Oma Dat Kan
Przepisy i sekrety kulinarne są przekazywane dalej z pokolenia na pokolenie. Często to dziadkowie i babcie przekazują wskazówki swoim dzieciom i wnukom. Te wyjątkowe dania mają swoje historie, które nie powinny zostać zapomniane, dlatego Danny wchodzi do kuchni z babciami i dziadkami, aby przygotować specjalne rodzinne przepisy.