Friday Night Lights
This poignant series centers on the small rural town of Dillon, Texas, where the coveted state football championship rings are held in the highest regard.
Expanding on the themes of the hit feature film "Friday Night Lights," this compelling and critically-praised drama from executive producers Brian Grazer and Peter Berg takes place in Dillon, Texas, a community obsessed with the status of its high school football team. The head coach, Eric Taylor (Kyle Chandler) constantly feels the pressure of the town's expectations as he leads this troubled and conflicted team throughout the season.