Seo Bok
Min Ki-hun, an ex-agent of an intelligence agency, comes upon Seo Bok, the first human clone that possesses the secret to eternal life. He is tasked with the mission to send Seo Bok to a safe location. Along the journey, they must overcome dangerous situations as several forces seek control of Seo Bok to serve their own agendas.