Robert Durst: An ID Murder Mystery
Real estate heir Robert Durst has it all -- money, privilege and power. Yet from his first wife's disappearance through his neighbor's headless torso washing ashore in Gavleston, Texas, a trail of blood seems to follow him wherever he goes.