Wellington V. Napoleon
They were the greatest captains of their age and bitter enemies. This film follows the lives of Napoleon and the Duke of Wellington after their epic encounter at the Battle of Waterloo. It explores the monumental legacies of two titans whose impact on history echoed long after their deaths.