Turu & the Wackies
Turu has created a music band with her friends: Rhythm the Piglet and Beat the Sheep. Together they will live exciting and fun adventures and funny misunderstandings in a musical journey about the power of friendship. Rhythm on the guitar! Beat on the drums! Turu on the microphone! With you: Turu and the Turulecos.