Start-up
Taekil recklessly leaves home, defying his mother, who wanted him to go to college. In an unfamiliar neighborhood, he happens to get a job as a delivery man for a Chinese restaurant and he mingles with new people such as Geoseok, a chef, and Kyungju, a boxer.
Taekil recklessly leaves home, defying his mother, who wanted him to go to college. In an unfamiliar neighborhood, he happens to get a job as a delivery man for a Chinese restaurant and he mingles with new people such as Geoseok, a chef, and Kyungju, a boxer. Meanwhile, his friend Sangpil enters the private-loan business to make money. At first, making a big fortune seems easy, but he soon faces unexpected and painful difficulties.