Zombi 4: Zorii Vampirilor
În acest nou capitol al francizei Zombi, zombiul Zed și majoreta Addison, împreună cu Eliza și vârcolacul Willa, fac cunoștință cu Victor (vampir) și Nova (umblător în lumină) – inamici din părțile opuse ale Muntelui Rayburn, care trebuie să aducă pacea în comunitățile lor dacă vor să supraviețuiască.