Adamas
Frații gemeni Woosin și Suhyeon și-au pierdut tatăl într-o crimă în urmă cu 22 de ani. Devenit scriitor de romane polițiste, Woosin află că arma crimei a fost o săgeată de diamant numită „Adamas”. Pentru a o găsi, intră în casa lui Jaegyu ca să-l ajute să-și scrie memoriile. Suhyeon, acum procuror, redeschide cazul după întâlnirea cu un reporter care vrea să descopere adevărul despre incident.