Lang Lang interpretează muzică Disney
Pianistul de renume mondial Lang Lang și muzica emblematică Disney se regăsesc în acest concert exclusiv, cu o singură reprezentație, la Royal Albert Hall. Prin muzică și scene de documentar, filmul prezintă călătoria muzicală extraordinară a artistului și dragostea sa pentru Disney pe care o simte încă din copilăria petrecută în China.
În acest concert exclusiv, cu o singură reprezentație, la Royal Albert Hall, producția „Lang Lang interpretează muzică Disney” este un moment muzical și vizual de neegalat, care prezintă aranjamente unice ale celor mai populare melodii Disney și oferă o perspectivă asupra vieții pianistului de renume mondial Lang Lang. Prin muzică și scene de documentar, filmul prezintă călătoria sa muzicală extraordinară, în timp ce vorbește despre dragostea lui pentru Disney, care datează încă din copilăria petrecută în China. Alături de Orchestra Filarmonică Regală din Londra, Lang Lang invită publicul să se bucure de cântece Disney clasice precum „Let It Go”, „We Don’t Talk About Bruno”, „You’ll Be in My Heart” alături de artistul englez Alfie Boe , „When You Wish Upon a Star”alături de artista Gina Alice Redlinger și multe alte melodii îndăgite.