Andy Stitzer are 40 de ani și "n-a făcut-o" niciodată. Acum prietenii săi își propun să-l ajute -- și asta cât mai repede. Va supraviețui el oare sfaturilor lor caraghios de stupide? Sau va cădea în brațele vreunei partenere mult prea experimentate sau mult prea alcoolizate? Ori poate va găsi dragostea adevărată acolo unde se așteaptă mai puțin, în persoanei unei tipe mai în vârstă cu copii?
Andy Stitzer (Steve Carell) are 40 de ani și "n-a făcut-o" niciodată. Acum prietenii săi își propun să-l ajute -- și asta cât mai repede. Va supraviețui el oare sfaturilor lor caraghios de stupide? Sau va cădea în brațele vreunei partenere mult prea experimentate sau mult prea alcoolizate? Ori poate va găsi dragostea adevărată acolo unde se așteaptă mai puțin, în persoanei unei tipe mai în vârstă (Catherine Keener) cu copii? Un singur lucru se poate spune cu certitudine, tipul e virgin la 40 de ani.