Assembled: În culisele Loki - Sezonul 2
Prin interviuri cu echipa de creație din culisele serialului și a filmărilor exclusive pe platoul de filmare, află cum echipa care a lucrat la „Loki: Sezonul 2” a ridicat ștacheta pentru această ultimă aventură, păstrând în același timp farmecul și ironia care au format dintotdeauna nucleul poveștii. Vezi cum costumele și împrejurimile prind viață, fă cunoștință cu noi aliați și inamici și călătorește în timp prin univers în „Assembled: În culisele Loki - Sezonul 2”.