Tuintje in Mijn Hart
Când o mamă își reunește familia în Surinam de Crăciun, doi frați - unul trăind în Olanda, celălalt încă în Surinam - au dificultăți să se înțeleagă unul cu celălalt după ce se răspândește zvonul că a fost găsit aur pe terenul tatălui lor.