ASSEMBLED: În culisele X-Men '97
La începutul anilor '90, „X-Men: Serialul Animat” a avut premiera la TV și i-a impresionat pe cei care își doreau ceva diferit. Serialul era altfel decât orice desen animat, explorând teme precum prejudecata și justiția socială. „Assembled” ne amintește de începuturile „X-Men: Serialul Animat” și de renașterea sa, treizeci de ani mai târziu, ca „X-Men '97.” Distribuția originală și cea nouă dezvăluie poveștile din spatele animației clasice și continuarea acesteia.