Ralph & Katie
Ultima dată când i-am văzut pe Ralph și Katie, tocmai făcuseră nunta anului. Acum ne vom întoarce la frumusețea și splendoarea Lake District și vom porni într-o călătorie cu cuplul nostru în timp ce încep primul lor an de căsnicie. Parcurgând drumul prin viață, dragoste și independență, Ralph și Katie vor întâmpina obstacole și provocări cu care se confruntă toți proaspeții căsătoriți, dar cu binecuvântarea sau complicația suplimentară a faptului că amândoi au sindromul Down.