Butch Cassidy şi Sundance Kid
Paul Newman și Robert Redford strălucesc în rolurile care îi vor identifica întotdeauna drept răufăcătorii îndrăzneți și eleganți mereu pe fugă - și îndrăgostiți de aceeași femeie frumoasă (Katherine Ross).
Paul Newman și Robert Redford stabilesc standardul pentru comedia de cuplu cu acest western clasic. Sundance (Redford) este un pistolar iute de mână, iar partenerul său, Butch (Newman), este un talentat maestru al schemelor de îmbogățire rapidă. Cu legea pe urma lor, cei doi își iau pistoalele și, împreună cu prietena lui Sundance (Katharine Ross), se îndreaptă către Bolivia, departe de oamenii care încearcă să-i aducă în fața justiției - și a morții.