Invincibil
INVINCIBLUL este povestea adevărată și plină de inspirație a lui Vince Papale, un tip obișnuit care, contrar tuturor așteptărilor, are o șansă unică de a trăi cea mai nebună fantezie a oricărui fan al sportului. La fel ca orașul în care locuiește și ca iubita sa echipă NFL din orașul natal, Vince (Mark Wahlberg), un om cu probleme, a avut parte de zile mai bune. Dar apoi noul antrenor al echipei Philadelphia Eagles, Dick Vermeil (Greg Kinnear), organizează o selecție deschisă fără precedent, iar barmanul de 30 de ani, care nu a jucat niciodată în școală, este selectat. Acum, Vince are nevoie de fiecare bucățică din atitudinea sa curajoasă, neînduplecată și de inima sa enormă pentru a supraviețui în lumea cu mize mari a fotbalului profesionist. Inimos și triumfător și plin de acțiune de fotbal NFL, INVINCIBLUL vă va face să vă ridicați în picioare pentru a-l încuraja pe acest outsider care și-a ajutat echipa să își regăsească spiritul de învingător și, în același timp, a mobilizat un oraș atunci când avea cea mai mare nevoie de el.