Pe jumătate vampir
Val Garcia, o adolescentă mexicano-americană, jumătate om/jumătate vampir, a fost nevoită să-și ascundă identitatea în ambele lumi. Însă cand cea mai bună prietenă a ei, care e om, apare la școala infestată de monștri, ea trebuie să se confrunte cu adevărul, identitatea ei și cu ea însăși.