Vin spre tine cu 493 km/h
Cea mai fierbinte poveste despre dragoste și sport, între Park Taeyang, o jucătoare profesionistă pasionată de badminton, și Park Taejun, care tratează jocul de badminton ca o slujbă!
Jucătoarea genială de badminton Park Taeyang revine pe teren după ce a dispărut în mod misterios timp de trei ani. Deși pentru Tae Yang exercițiul este totul, Park Taejun detestă să se antreneze și să lucreze peste program. Pentru el, sportul e doar un loc de muncă. Se întâlnesc iar în aceeași echipă și, după multe încurcături, devin parteneri. Dublu mixt? Ciudat. În timp ce joacă împreună, oare se vor apropia și se vor îndrăgosti unul de celălalt? La vârsta de 25 de ani, începe cel mai strălucitor moment din viețile celor doi sportivi.