Ronaldo
Un documentar emoționant și fascinant, care oferă în premieră acces fără precedent în culisele vieții lui Cristiano Ronaldo. Descoperiți fotbalistul, tatăl, familistul și prietenul, într-o perspectivă uimitoare asupra vieții sale sportive și personale, în apogeul carierei.
Filmat pe parcursul a 14 luni, cu acces fără precedent în cercul intim al sportivului, acesta este primul film oficial și autorizat despre una dintre cele mai mari legende ale fotbalului. Pentru prima dată, publicul are acces unic în culisele vieții fotbalistului, tatălui, familistului și prietenului, într-un documentar emoționant și fascinant. Prin conversații detaliate, imagini spectaculoase de pe teren și secvențe de arhivă inedite, filmul oferă o perspectivă uluitoare asupra vieții sportive și personale a triplului câștigător al Balonului de Aur, Cristiano Ronaldo, la apogeul carierei.