Wynken, Blynken și Nod
Acest desen animat elaborat din seria Silly Symphony este o fantezie onirică despre trei bebeluși care călătoresc spre Lună într-o barcă de forma unui sabot din lemn. Pe drum, pescuiesc stele și prind o cometă în plasă ca să îi tragă pe cerul nopții. Când izbucnește o furtună, alunecă spre Pământ pe o rază de lună și revin în pătuțul lor, contopindu-se într-o singură mogâldeață somnoroasă.