Viaţa în acvariu
Milo, Bea și Oscar sunt trei pești și cei mai buni prieteni, care trăiesc într-un cartier de acvarii gigantice situat în centrul unui magazin de animale. Cei trei prieteni se confruntă cu provocările și succesele tipice, precum și cu dramele și grupurile de pești din primul lor an la liceul Apă-Dulce.
Milo, gălăgios și trăsnit, și Oscar, tocilar și agitat, sunt frați și sunt cei mai buni prieteni ai lui Bea, care este exagerat de dramatică. Împreună, ei învață la liceul Apă-Dulce, alături de colegii lor excentrici, printre care și nesuferita Clamantha. Viețile lor se desfășoară în numeroasele acvarii dintr-un magazin de animale, dar preocupările lor sunt tipice adolescenților: dragoste, prietenie, întâlniri și, bineînțeles, atacuri ale homarilor uriași. Printre profesorii lor se numără dl Mussels, chinuit de testosteron, și dl Baldwin, mai pedant.