RapCaviar Prezintă
Un documentar captivant ce tratează unele dintre subiectele cele mai provocatoare de azi prin intermediul vizionarilor hip-hop și al vedetelor renumite. Bazat pe playlistul rap preferat de pe Spotify din 2015, acest serial prezintă evenimente curente ce descâlcesc subiecte importante și oferă o viziune a lumii din perspectiva artiștilor.