Susah Sinyal: Serialul
Fiindu-i încredințat să gestioneze un hotel în Anyer de către sora ei, Tante Maya își aduce din Sumba angajații devotați, dar provinciali, pe Yos și Melki. Ea primește și sarcina de a alege noul manager dintre cei trei angajați cu vechime, Oci, Sudung și Randi. Hotelul, care anterior fusese foarte bine administrat, începe să aibă probleme atunci când angajații încep să se lupte pentru a-i intra în grații lui Tante Maya.
Tante Maya trebuie să gestioneze un hotel în Anyer pentru trei luni, cât timp sora și ginerele ei călătoresc în străinătate. Ea îi aduce pe angajații ei devotați din Sumba, Yos și Melki.
Totodată, i se cere să aleagă cine va fi noul manager dintre actualii angajați ai hotelului. Cei trei angajați seniori și cu experiență sunt Oci, Sudung și Randi. Aceștia luptă pentru a-i intra în grații lui Tante Maya. Odată cu sosirea lui Tante Maya, problemele încep să apară. Competiția dintre angajații cu vechime perturbă lucrurile la hotel, care anterior fusese foarte bine administrat, iar Yos și Melki întâmpină greutăți în a se adapta la noua lor situație. Problemele personale ale tuturor perturbă situația hotelului.