Scurtmetraj de sărbători: Cel mai bun Crăciun
Când Moș Crăciun ia mâzgălitura de pe lista unei fetițe drept dorință, ea se trezește în dimineața de Crăciun cu un nou prieten neobișnuit sub brad. Regizat de Taika Waititi, cu vocea lui John Goodman, scurtmetrajul urmărește povestea înduioșătoare a prieteniei dintre o fetiță și desenul ei neterminat.