Summer of Soul
În debutul său apreciat ca regizor, Ahmir „Questlove” Thompson prezintă un documentar intens și emoționant – parțial film muzical, parțial poveste istorică, creat în jurul unui eveniment epic care a preamărit istoria, cultura și moda afroamericană.