Aici e casa noastră: Vestul Mijlociu
Toate familiile se confruntă zilnic cu provocări. Dar multe se confruntă și cu un val din ce în ce mai mare de discriminare și ură în bisericile, școlile și chiar în cartierelor lor. „Aici e casa noastră: Vestul Mijlociu” ne arată familii care își doresc să rămână într-o regiune a țării pe care o iubesc și în care, adesea, și-au înfipt adânc rădăcinile: o familie trans/queer cu cinci copii din Iowa trebuie să își găsească o nouă comunitate după ce a fost exclusă de către biserica sa; un cuplu gay de culoare cu un copil mic testează limitele acceptării în Nebraska; un cuplu lesbian își educă fiul hărțuit acasă, într-o fermă din Kansas; un profesor gay din Ohio creează un spațiu sigur pentru elevii LGBTQI+; și un cuplu din Minnesota se străduiește să-și reconstruiască relațiile familiale după tranzițiile amândurora. Între timp, reprezentanta statului Minnesota și mamă queer, Heather Keeler, aduce în prim-planul politic drepturile comunității LGBTQI+ în ciuda amenințărilor continue cu moartea. Pe scurt, filmul surprinde o perioadă crucială în care legislația și atitudinea negativă față de persoanele queer se multiplică rapid pe teritoriul țării, iar valorile familiilor din Vestul Mijlociu sunt supuse testului suprem.