În culisele Loki
ASSEMBLED Studiourile Marvel: Loki dezvăluie cum a fost conceput și creat un serial axat pe creatorul răutăților din MCU. Narat de Tom Hiddleston, reflectăm asupra călătoriei incredibile de unsprezece ani atât a actorului cât și a personajului. Obținem informații fascinante de la regizorul Kate Herron, de la distribuția sa și de la întreaga echipă.