Pandora: Dincolo de paradis
Hong Taera se trezește prizoniera unei sorți asemănătoare cu a Pandorei din mitologia greacă. Având un soț perfect și o fiică minunată, Taera duce o viață de invidiat. Dar amintiri uitate o copleșesc și e pornită să se răzbune și să-și protejeze familia iubită.
Având un soț perfect și o fiică minunată, Hong Taera duce o viață de invidiat. Dar amintiri uitate o copleșesc și se trezește prizoniera unei sorți asemănătoare cu a Pandorei din mitologia greacă. În loc de o rochie elegantă de seară și un buchet de flori mirositoare, ea trebuie să poarte o geacă de piele pătată de sânge și un revolver de calibrul 28. Taera e pornită să se răzbune și să-și protejeze familia iubită.