Sharkatraz
Cei mai răi dintre cei mai răi au fost trimiși la Alcatraz – cunoscută și sub numele de „The Rock”. Toți voiau să scape. Cel mai mare obstacol al lor nu au fost barele, sârma sau gărzile – ci rechinii. Chiar în mijlocul unei zone numite „Triunghiul Roșu”, apele din jurul Alcatrazului găzduiesc o specii de rechini periculoase, ca temutul Marele Alb.