Valul ucigaș
În mijlocul unei crize globale, USS Alabama primește un ordin neconfirmat pentru a-și lansa rachetele nucleare - semnalând începutul celui de-al Treilea Război Mondial.
Dinamicul Denzel Washington se alătură favoritului Hollywood-ului, Gene Hackman, împreună cu Viggo Mortensen și James Gandolfini, în acest thriller plin de acțiune intensă, care este un succes răsunător atât pentru public, cât și pentru critici. În mijlocul unei crize globale, USS Alabama primește un ordin neconfirmat pentru a-și lansa rachetele nucleare - semnalând începutul celui de-al treilea Război Mondial. Tensiunea crește rapid odată ce respectatul comandant al submarinului (Gene Hackman) și strălucitul său ofițer executiv (Denzel Washington) intră în conflict pentru validitatea ordinelor lor, luptându-se unul cu altul pentru controlul submarinului. Pe măsură ce această luptă epică se petrece în adâncul mării, Crimson Tide aduce emoția filmului la un nou nivel și pe tine la marginea scaunului.