Sălbăticie
Odată cu divorțul și moartea mamei sale, Cheryl Strayed și-a pierdut orice speranță. După ani de comportament nesăbuit și distructiv, ea ia o decizie pripită. Fără absolut nicio experiență, condusă doar de o hotărâre absolută, Cheryl parcurge singură peste 1.600 km din Traseul Pacific Crest. Sălbăticie surprinde terorile și plăcerile unei tinere femei care nu se lasă deznădăjduită indiferent de consecințe, într-o călătorie care o înnebunește, o întărește și, în cele din urmă, o vindecă.