Borat! - Învățături din America pentru ca toată nația Kazahstanului să profite
Borat Sagdiyev, jurnalist rătăcitor și a șasea cea mai celebră persoană din Kazahstanul de baștină, călătorește în Statele Unite pentru a învăța despre cultura americană, iar rezultatele sunt extrem de amuzante.