Brilliant Corners: Jamaica
Urmărind valuri în Jamaica, Sam se îndreaptă spre sud-est. Ocolind Bull Bay, el descoperă tradiția surfingului de la Boston Beach. Pătruns de cultura locală, Sam savurează dialectul jamaican și prezintă diversele aspecte ale Caraibelor. El e uimit de dinamismul fotbalului feminin și participă la un duel memorabil de muzică.