Când un infractor condamnat este acuzat de crimă, acesta ia ostatic un agent GBI, iar Will și Ormewood ajung să descopere probe care i-ar putea dovedi nevinovăția; Angie face eforturi să nu ajungă iar să bea când află că agresorul ei a fost eliberat.