Defensa, Por La Libertad, La
„La Defensa, por la Libertad” omagiază niște avocați care, deși au concepții diferite, își unesc forțele în scopul comun de a pune capăt dictaturii lui Franco și de a obține democrație, drepturi și libertăți în Spania.