Diane Von Furstenberg: Femeia la datorie
Povestea deschizătoarei de drumuri emblematice, cunoscută la nivel mondial după inițialele DVF. Fiica unei supraviețuitoare a Holocaustului, prințesă după căsătorie și fondatoare a unei case de modă. Conține interviuri cu Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton și mulți alții.