Legături încâlcite - Live pe scenă!
Trăiți experiența Disney Legături încâlcite live! Emisiunea include cântecele originale „Donde voy” și „Convénceme”, coveruri din anii '90 precum „Keep Living Without Your Love”, o selecție de cântece din musicalul Vinerea trăsnită: un nou musical și hituri ale momentului ca „Tacones rojos” și „Vivir así”.