Lemonade Mouth
Fii auzit. Fii puternic. Fii mândru. Este timpul să dăm muzica mai tare și să ne distrăm cu un nou film original Disney, cu Bridgit Mendler și Adam Hicks în rolurile principale și cu zece cântece noi și minunate! Când cinci boboci zdrențăroși se întâlnesc pentru prima dată în detenție, se pare că nu au nimic în comun. Dar, prin intermediul muzicii, ei formează o legătură de nezdruncinat și descoperă că au stofă de cea mai mare trupă de garaj de liceu din istorie! Având șanse incredibile, Olivia, Stella, Wen, Mohini și Charlie descoperă că pot face o diferență reală atunci când învață să se sprijine unii pe alții și să renunțe la tot ceea ce le împiedică să-și îndeplinească visele.Viața este doar un roller coaster, acceptă provocarea!