Emma
Un film despre răzbunarea Emmei și o clinică de dezintoxicare ca multe altele, în care individul nu mai există. „Cel mai bine e să te dai pe brazdă”, spun celelalte fete. Dar Emma nu se va da pe brazdă. Deși recunoscătoare că a scăpat de droguri, Emma alege o altă cale — calea ei proprie! Emma ne vorbește despre curaj, integritate, speranță, bucurie și mai ales iubire de viață.